Carla Jonker

Carla Jonker

Werk soepel organiseren

Carla Jonker

Organiseren, dat is mijn passie! Ik krijg er energie van om verschillende werkzaamheden op te pakken en ervoor te zorgen dat alles binnen de organisatie en naar buiten toe soepel verloopt. Organisaties ondersteun ik daarbij op verschillende vlakken:

  • Als officemanager kan ik veel werk uit handen nemen. Een officemanager is de spil van het bedrijf. Ik houd de verwachtingen dan ook helder.
  • Als eventmanager ondersteun ik bij de organisatie van een evenement, maar kan ik deze ook helemaal uit handen nemen. Bij de organisatie van een succesvol evenement komt namelijk meer kijken dan je in eerste instantie denkt.
  • Ik ondersteun op secretarieel en administratief vlak, bijvoorbeeld bij een offertetraject, facturatie, het opzetten van een secretariaat of het naar een hoger niveau te tillen.
    Ruim 20 jaar heb ik ervaring als officemanager en eventmanager bij grote en kleine bedrijven, waaronder: Groot Emaus, Formido bouwmarkten, Stratus Technologies, Twynstra Gudde, Segment Opleidingen, PGM Open en Vilans.

Omdat ik veel plezier haal uit regelen en organiseren ben ik begin 2018 het bedrijf Goed Geregeld gestart. Hiervoor combineer ik mijn werkervaring met zelfstandig ondernemerschap. Vanuit Goed Geregeld ondersteun ik New Nodes met onder meer het plannen van afspraken, het opstellen van offertes en contracten, relatiebeheer en administratie.

Ik hecht veel waarde aan een gezellige werksfeer en daar draag ik dan ook actief aan bij. Ik ben een echte spin in het web die heel goed zelfstandig, maar ook in teamverband kan werken. Verder heb ik een probleemoplossend vermogen en ben ik assertief en integer.

Naast werken vind ik het heerlijk om te bakken en uit eten te gaan met vrienden en familie. Om dat een beetje in toom te houden doe ik aan hardlopen. Ik ben reislustig en op vakantie ga ik graag skiën of diepzeeduiken.

Menu